Hankkeen verkossa jaettavat sisällöt tarjoavat kattavan tietopaketin lähiruokatuotannon eri osa-alueista, kuten elintarviketuotannon aloituksesta, tuotekehityksestä, markkinoinnista, vastuullisuudesta ja uusista teknologioista. Näiden sisältöjen avulla yrittäjät, viljelijät ja muut toimijat saavat helposti käyttöönsä ajankohtaista ja käytännönläheistä tietoa, joka tukee heidän toimintaansa ja auttaa kehittämään liiketoimintaansa tehokkaasti.
Pienimuotoisen ja vähäriskisen elintarviketuotannon aloitus – käytännön opas
Tuotekehityksen perusteet – Ideasta tuotteeksi
Lähiruokamarkkinoiden mahdollisuudet – Näin löydät asiakkaasi
Brändäyksen ja markkinoinnin perusteet – Erottuminen lähiruokamarkkinoilla
Pienimuotoisen ja vähäriskisen elintarviketuotannon aloitus – käytännön opas
Tuotekehityksen perusteet – Ideasta tuotteeksi
Lähiruokamarkkinoiden mahdollisuudet – Näin löydät asiakkaasi
Brändäyksen ja markkinoinnin perusteet – Erottuminen lähiruokamarkkinoilla
Rahoitus ja tuet – Resurssit elintarvikeyrittäjän tueksi
Myyntikanavat ja sähköinen kaupankäynti – Lähiruoka verkkoon ja suoraan kuluttajille
Lainsäädäntö ja turvallisuus elintarviketuotannossa – Mitä sinun tulee tietää?
Uudet teknologiat elintarvikesuunnittelussa – tekoäly ja digitaalisuus
Verkostoituminen ja yhteistyö – Paikallisista kumppanuuksista voimaa
Lähiruoka matkailussa – Paikalliset maut osana elämyksiä
Luonnontuotteiden mahdollisuudet – Keräilystä lisäarvotuotteisiin
Lähituotteet osana elämyspalveluja, luonnon keruutuotteet